Fremtind
Fremtind

Vi er eid av SpareBank 1 Gruppen og DNB

Vi er eid av SpareBank 1 Gruppen og DNB

Er du misfornøyd med noe?

Vi ønsker at du skal være fornøyd med forsikringsproduktene- og tjenestene våre. Hvis noe ikke er som det skal, setter vi pris på at du forteller det til oss. Slik går du frem for å klage:

  1. Ring oss - kanskje kan vi løse problemet med en samtale:

    Ta kontakt på telefon 915 09801

  2. Er du ikke fornøyd etter å ha snakket med oss, kan du sende oss en klage.

 

Du kan benytte dette klageskjemaet. Her kan du også laste opp vedlegg dersom du har behov for det.

Hvis du foretrekker å sende oss et brev, kan du bruke denne adressen:

Fremtind Forsikring AS

Klageservice
Postboks 778 Sentrum
0106 OSLO

Klageservice behandler saker for både Fremtind Forsikring AS og Fremtind Livsforsikring AS

 

Når du klager er det viktig å få frem hvorfor du er uenig. Har du nye opplysninger som kan ha betydning for vår vurdering, er det viktig at du forteller hva dette er.

Dersom du ikke kommer til enighet med oss og du ønsker å klage videre, kan du klage til Finansklagenemnda.

Les mer om klagebehandling i Fremtind.

Dersom du er misfornøyd med banktjenester eller med informasjon eller rådgivning fra banken, ber vi deg om å kontakte banken din.