Sosiale forhold

Det sosiale ansvaret vårt innebærer å arbeide for å ivareta grunnleggende menneskerettigheter og sikre anstendige arbeidsforhold i hele verdikjeden, slik at vi forebygger risiko for brudd på disse.

Sidenavigasjon

Målet er å være en arbeidsgiver, samfunnsaktør og samarbeidspartner som bidrar til trygghet og like muligheter, både internt og eksternt. Vårt arbeid med sosiale forhold er forankret i verdiene våre, og bygger på anerkjente prinsipper for menneskerettigheter, inkludering og etisk forretningspraksis. 

Som en stor arbeidsgiver med over 1000 ansatte handler det om å fremme mangfold og inkludering for å skape et arbeidsmiljø der alle verdsettes for sine unike egenskaper.

Som en stor innkjøper av varer og tjenester handler det om å stille krav og forventninger til leverandører vi samarbeider med. Gjennom dialog og oppfølging jobber vi for å ivareta anstendige arbeidsforhold og menneskerettigheter hos leverandører i Fremtinds verdikjede. 

Overfor kunder kan vi bidra med å beskytte mot skader ved å tilby råd, tjenester og insentiver i forsikringsproduktene. I tillegg skal vi gi trygghet til kundene når en skade oppstår, ved å være der når det trengs.

Tilbake til Bærekraft